יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

קצת על חברת מינץ ריהוט למעבדה




חברת מינץ מייצרת ומתקינה ריהוט מנדפים וציוד למעבדות לחברות הגדולות בארץ. החברה מתמחה בעיצוב, ייצור והתקנה של פתרונות שונים למעבדה, החל מעמדות עבודה, שטיפה ופתרונות אחסון ועד למנדפים כימיים מערכות שאיבה ונידוף אויר ופתרונות מיוחדים על פי צרכי הלקוח. אנו מציעים ציוד וחומרים שמתאימים לתנאי העבודה המיוחדים של המעבדה ומעל לכול – מבטיחים את בטיחות העובדים.
כחברה ותיקה שפועלת משנת 1922, אנו מעורים היטב בתקנות הבטיחות, הנהלים והסיכונים שיש להתחשב בהם בהתקנת ציוד למעבדה. תהליך העבודה שלנו עם הלקוח כולל סיור במעבדה או בשטח בו היא עתידה לקום ותאום הציפיות והצרכים של הלקוח. בהתאם לצרכים ולמשאבים אנו מתכננים שטח עבודה שיכלול את כל הציוד הנוח והמתקדם ביותר לעבודה, והתאמתו לשטח הקיים. לאחר שהתכניות אושרו על ידי הלקוח אנו מיצרים באופן ייחודי ומותאם את הציוד הריהוט והמנדפים ומתקינים אותם במעבדה. כל תהליך העבודה הנו בתאום רציף עם הלקוח שלנו, ואחד היתרונות הבולטים של הריהוט והמנדפים שלנו, הוא המודולאריות שלו: אנו מייצרים ריהוט ומנדפים המותאמים למערכות שקיימות בשטח, בין אם מדובר במערכות ניקוז, אוורור וחשמל, תיאום עם ריהוט מעבדה קיים או כל צורך אחר.
אנו מתמחים במיוחד בייצור של מנדפים כימיים מסוגים שונים, שלהם חלק חשוב בשמירה על סביבת עבודה בטוחה במעבדה. המנדפים שלנו בנויים בצורה אווירודינאמית המאפשרת נידוף אופטימאלי, בנויים מחומרים מעכבי בערה, מצופים ציפוי מיוחד שמגן על המשתמש מפני רסיסי זכוכית ועומדים בתקנים המחמירים ביותר של ישראל, אירופה וארה"ב.
מלבד המנדפים הכימיים שלנו, המותקנים במעבדות הגדולות בארץ, אנו מציעים כנפי אספקות, אשר מספקות גז, לחץ אוויר, ואקום, חשמל רגיל, 24 וולט ועוד, דרך כנף האספקות העליונה, מבלי לנצל שטח שיכול לשמש לעבודה.
בנוסף, אנו מציעים סוגים שונים של מידוף ואחסון למעבדה, ממוצרים סטנדרטיים דרך מגוון של מוצרים מיוחדים המותאמים לדרישות מיוחדות כגון: מדפים מוארים שמאפשרים סביבת גידול נוחה לבקרה, מידוף וארונות אחסון לחדרים נקיים, מדפי נירוסטה עליהם ניתן להתקין סרגלי עצירה למניעת נפילה של מכלים עם חומרים מסוכנים, ארונות אחסון לחומרים מסוכנים במגוון תכנונים ורמות בטיחות ופתרונות אחסון נוספים הניתנים לנעילה, נידוף, הגנה מפני אש וניקיון בצורה נוחה.
נשמח להתאים לצרכים שלכם כל רהיט, מנדף או ציוד אחר נדרש ולעמוד לרשותכם גם לאחר ההתקנה, במידה ויש לבצע התאמות כלשהן. צרו איתנו קשר ונשמח לספק לכם את כל הפתרונות במקום אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה